• 2025-04-01

Saznajte što je CPM i kako se koristi u proračunu na mreži

femtometer to angstrom, angstrom to femtometer

femtometer to angstrom, angstrom to femtometer

Sadržaj:

Anonim

Ako želite kupiti online oglasni prostor, brzo ćete naići na pojam CPM. To je izraz koji industrija koristi za razgovor o troškovima za "pojavljivanja oglasa" i to je daleko najčešća mjerna jedinica koja se koristi u digitalnom oglašavanju. To je ujedno i najčešći način kupnje i prodaje digitalnog oglasnog prostora.

Definicija CPM-a

CPM označava cijenu po miljama i još je jedan način da se kaže cijena po tisuću. U ovom slučaju, 1000 pojavljivanja na web-lokaciji. Ne smije se brkati za druge slične, ali različite pojmove, uključujući CPK (cijena po kliku) i CPA (cijena po radnji / akviziciji).

utisak

Ponekad poznat kao prikaz ili prikaz oglasa, jedno pojavljivanje oglasa je ekvivalent poslužitelju oglasa koji se poziva kao odgovor na zahtjev stranice iz preglednika korisnika. To je to i to je sve. Neki ljudi pogrešno smatraju da su pojavljivanja oglasa oglasi koji su prikazani korisniku (bez obzira na to jesu li primijetili ili ne), na web-lokaciji ili drugom mediju na mreži. To je činjenično netočno.

Nažalost, to također znači da je statistika pojavljivanja oglasa često netočna ili doista lažna. Do 15 posto vremena prikazani oglasi su netočni. Zatim, pojavljuju se oglasi iz prometa botova (bot je automatizirani softver koji se može koristiti za povećanje broja prometa ili SPAM osoba) što znači da nijedan fizički korisnik nikada nije imao priliku vidjeti oglas. Do 60 posto prometa oglasa dolazi iz tih robota. I na kraju, postoji prijevara dojma oglasa. U tom slučaju, beskrupulozni korisnici skrivaju oglase iza drugih oglasa, što oglasne mreže vraća u oglase s višim CPM-ovima na web-lokaciji.

To također povećava broj pojavljivanja oglasa, što oglašavače još više košta. O tome možete u izvrsnom članku Reida Tatorisa.

Kako CPM raskida troškove oglašavanja na Vašoj web lokaciji

Recimo da imate web-lokaciju i želite je koristiti za prikazivanje oglasa i zarađivati ​​novac iz mjeseca u mjesec. Pa, morat ćete sjesti i shvatiti s kojim ćete mjesečnim primanjima biti zadovoljni. Ako je vaša web-lokacija nova i ima relativno mali promet, nećete zaraditi mnogo novca, tako da će vaš CPM biti vrlo nizak. Ako Vaša web lokacija ima visok promet, CPM će biti veći.

Postoje dvije različite vrste CPM stopa - fiksne i varijabilne. S fiksnim se cijenama lakše radi jer imate određenu vrijednost za pojavljivanje oglasa. Promjenljivim CPM-ovima je malo teže raditi, a te će se stope razlikovati ovisno o temi vaše web-lokacije, zemlji u kojoj se nalazite, oglašivaču i tako dalje.

Napravimo brzu matematiku. Imate web-lokaciju i to je prosječno 40.000 posjetitelja mjesečno, s ukupno 120.000 pregleda stranica mjesečno. Koja vam je web-lokacija vrijedna?

Pa, na CPM-u od $ 5 (što je malo iznad prosjeka za 2017.), izračunali biste ga na sljedeći način:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM 5 $ = 600 USD

Više od 12, a na web-lokaciji gledate s prihodom od 7.200 USD godišnje. Kada uzmete u obzir mnoštvo prikaza stranica koje neke web-lokacije poslužuju svaki mjesec, možete vidjeti koliko je profitabilan CPM marketing na nekim web-lokacijama. Doista, najuspješniji suradnici na YouTubeu zarađuju milijune dolara svake godine od samo dijela prihoda od oglasa koji YouTube prikuplja sa svojih stranica.

Kako i gdje dobiti CPM oglašavanje prometa

Ako ste pročitali sve gore navedeno i zainteresirani ste za generiranje CPM prihoda putem svoje web-lokacije, sljedeće logično pitanje je "gdje da počnem?"

Nećete moći pristupiti tvrtkama i zamoliti ih da počnu postavljati oglase na vašu web-lokaciju. Postoje web-lokacije i tvrtke izgrađene oko posluživanja prometa na web-lokacijama kao što su vaše, a one su vrlo jednostavne za početak.

Neki od najboljih za početak uključuju:

  • UberCPM
  • AdBuff
  • Media.Net
  • Criteo
  • Technorati

Izradite račune s nekoliko njih i eksperimentirajte. Kada pronađete program koji nadopunjuje vašu web-lokaciju i donosi dobre prihode, držite se toga.


Zanimljivi članci

Pitanja za ambicioznih veterinara

Pitanja za ambicioznih veterinara

Evo nekoliko pitanja koja bi veterinari trebali razmotriti prije nego se obavežu da će postati veterinar kao put u karijeri.

Popis pitanja za kandidate za prodaju

Popis pitanja za kandidate za prodaju

Razgovori su prilika da se vidi kako prodajni kandidat može prodavati pod pritiskom. Evo velikog broja pitanja koja možete postaviti.

Pitanja pitati prije nego što rade s glazbom PR firma

Pitanja pitati prije nego što rade s glazbom PR firma

Glazbeni PR je veliki dio promocije vašeg albuma ili benda. Izvucite najviše iz tvrtki za odnose s javnošću uzimajući u obzir različite čimbenike.

Intervju pitanja o ne promovira na poslu

Intervju pitanja o ne promovira na poslu

Kako odgovoriti na pitanja intervjua o tome zašto niste bili promovirani na zadnjem poslu, s primjerima o tome što reći, i kako dati dobar odgovor.

Pitanja ne pitati poslodavca za vrijeme intervjua za posao

Pitanja ne pitati poslodavca za vrijeme intervjua za posao

Kada vas pitaju imate li pitanja za vrijeme razgovora za posao, postoje neka pitanja koja nikada ne biste trebali postaviti poslodavcu.

Predaja prijave nakon isteka roka

Predaja prijave nakon isteka roka

Dolazite na datum završetka posla (ili je prošlo?), A vi ionako razmišljate o primjeni? Odredite je li vrijedno pokušati.